Angående idioter

Jag kom nyss på (!) att jag fortfarande förvånas över att ganska många människor är jävligt dumma i huvudet. Jag vill inte leva i en värld där idioter, vilket alltså är de flesta av mina medmänniskor, har något att säga till om som påverkar mitt liv. Var idiot hur mycket du vill, men samma stund som du får för dig att vara en idiot på min bekostnad är det dig jag riktar allt mitt hat emot. Kränk mig inte, är det så svårt att förstå? Håll dina tassar borta, håll din andedräkt borta, håll dina ord borta. Annars kanske jag dödar dig.

Kommentarer
Postat av: David Uppsala

Helt off topic, men vill bara lyfta på kepsen för alla dina listor.



Mkt bra grejer, nuff said!

2010-06-12 @ 17:29:07
Postat av: Erik

Det är ju samtidigt väldigt on topic eftersom det är här mina spellistor publiceras. Jag gör i första hand spellistorna av två anledningar, dels att upptäcka ny musik, dels att samla musiken på ett lyssningsmässigt smidigt och trevligt sätt. Båda dessa mål uppfyller jag med råge, jag älskar spotify och hela formatet för gratis musik.



Om jag hör från EN person att mina spellistor är bra så blir jag jätteglad! Jag blir upprymd av att veta att någon delar den glädje jag känner inför musiken och det får mig att vilja fortsätta mer. Det ger mer mening till något som redan i sig själv är meningsfullt. Så tack för att du sa det, det gjorde min lördag.

2010-06-12 @ 18:46:35
URL: http://stressmarks.blogg.se/
Postat av: Adam

kul att du skriver kommentarer under peseudonymen David Uppsala, Kool E!! ÄGD!!

2010-06-14 @ 17:10:11
Postat av: Escal

Jag vakande idag morgon och ville citera Star-wars episode 1, men då jag insåg att Joel befann sig i min lägenhet och att jag måste sluta med denna morgon rutin så får jag väl ta att ta på mig ansvaret för alla idioter i världen istället.

2010-06-15 @ 08:50:51
URL: http://escapeisthis.com
Postat av: Erik

Adam: Vad roligt att även du är ett av mina fantasifoster. HAHAHA!



Escal: Varför måste du sluta med rutinen bara för att du har ohyra i lägenheten? Håll fortet!

2010-06-15 @ 09:54:19
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0