Råstekt

Hänvisar till Adams blogg - http://newdirection.blogg.se - för dig som är intresserad av min långhelg i göteborg. Det var min bästa tripp hittills. Haha, fattar du? Tripp! Haha! Mina infamösa enchiladas gjorde succé i alla fall. Ja jävlar vad gott det var.

Råsteker potatis, råsteker på klubbar, råsteker på nyår - förhoppningsvis i alla fall. Ordet kring öltappen är att det händer grejer i göteborg över nyår, att det blir fett! Jag är öppen för alla förslag, men det måste bli hårda slag på stortrumman, annars jävlar.

Grattis Anders 25 år, trevligt samkväm på kellys, men människor jag inte träffat förut men som jag träffat nu. Bekantskaper och shit. Damn!

Kan tillägga att jag inte kommer köpa Oz-boxen. Har sett fram till säsong 4 hos adam nu, lär åka dit snart igen och se färdigt serien. Såg första avsnittet (dubbelavsnitt) av Californications tredje säsong hos Patrik igår, dessutom. Det börjar bra, som bäddat för en bra höst med penisäventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0