Zinedine Zidane

Här kommer en film på lite sjuka saker som är undertecknade Zinedine Zidane. Jag kunde aldrig spela fotboll, jag var sämst, men det betyder inte att jag kan uppskatta detta som Zinedine Zidane mfl. gör till en konstform. Bortse gärna från de två programledarna. De förtjänar att skjutas, men målen de presenterar är sjukt snygga.



Här kommer ett klipp till, det är sjukt fånigt, men Street Fighter-referenserna är så bra att man kan tolerera det som är mindre begåvat.



Ett klipp på Zinedine Zidane's dribblingar kommer så snart jag hittat ett som inte är monterat av en treåring. Det var en skrämmande syn som jag helst vill bespara den (troligtvis Adam eftersom han är den enda som känner till min blogg (!)) som blir intresserad av att se mer av Zinedine Zidane.

/ Erik

Kommentarer
Postat av: Adam

hahahaha den var rolig! Du får göra lite reklam för bloggen, om den skall växa!

2009-05-26 @ 10:35:55
URL: http://newdirection.blogg.se/
Postat av: Erik Ulfstrand

Du är reklam?

2009-05-26 @ 11:10:41
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0