Tripp till GBG?

Har vankat av och an i ett par dagar i tankar om huruvida jag ska åka till GBG i helgen eller ej. Har ju mycket att förbereda inför opponeringen nästa onsdag. Pratade med Johanna om hur dålig min uppsats är (ja, jag är snart färdig med den), och hur viktigt det då är att göra en kunglig presentation och låtsas som om det regnar. Fick reda på att Charlotte ska opponera på min uppsats och hon brukar inte vara nådig, huu!

Kollade lite priser och fann detta:


Helt okej pris! Det lutar med andra ord åt att åka! Har hört av mig till Carolina om att åka samtidigt, får se vad hon svarar. Lär bli ett hejdundrande kalas, men jag ber att få slippa sitta utanför pustervik o kräkas denna gång.

Kommentarer
Postat av: Adam

Nä, du skall få kräkas igen! HAHAHAH!



det kommer bli fett, på lördagen är det världens fetaste klubb!!! nice!!!



kom nu!!! boka!

2009-05-25 @ 13:21:43
Postat av: Erik Ulfstrand

feta klubbar is the shit!

2009-05-25 @ 14:55:31
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0