Åter hemma

Jag cyklade hem från skolan strax innan 17. Åkte igenom ett moln av maskrosfrön, fick associationer till deep space travels, star wars och windowsskärmsläckare.

Känner oron i magen, är inte alls färdig med uppsatsen. Oron kommer sig av att jag har 24 sidor i uppsatsen och varenda en behöver redigeras. Lägg till att jag behöver skriva några extra sidor - jag vet absolut inte var jag ska börja, och det gör att jag förblir passiv. Att vara passiv samtidigt som man vet att man måste vara aktiv är en fruktansvärd känsla, en undergrupp till maktlösheten. Kollar en del på Richard Pryor och han var för bra. Live on the Sunset Strip är fantastisk, men min favorit är hans första filmade konsert, Live in Concert.

Ska försöka skriva några stycken om hållbar utveckling till uppsatsen innan läggdags. Har jag gjort det kan jag vara stolt. Jag kan inte lösa alla problem på en gång, man får ta en sak i taget. Rom byggdes inte på en dag, osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0