Frasier has left the building

And now he's back!

Fick första säsongen av Frasier på min födelsedag för många år sedan nu. Har sett den 3 - 4 gånger (ja, just så bra är den), men sedan ett par veckor tillbaka har vi köpt fler säsonger, och de går åt som smör på solen. Har just sett färdigt säsong 3, medan säsong 4 och 5 ligger i en postterminal någonstans.

In other news. Jag har exakt en vecka på mig att lämna in ett 15-sidors arbete om säkerhetsledning. Har fyra böcker att läsa, varav tre av dem är på fack-engelska (i dubbel bemärkelse då den "fackar" med min hjärna (ja, jag skrev "fackar")). Det är en utmaning, none the less, och jag har goda förhoppningar om att klara av det.

Har för övrigt fått en renässans för GTA IV. Satt uppe till 2 och spelade inatt, och det var fröjdfullt. Till helgen kommer sista expansionen, The Ballad of Gay Tony. Enorma mängder plugg till trots så har jag bokat in en dag med härligt tv-spelande. Ska dessutom köpa XBOX-live Gold för att glädjas åt nya multiplayerfunktioner, men det får nog bli efter seminariet nästa torsdag.

Nu till disken, broccoligratängen (som inte gör sig själv, mind you) och kunskapandets ädla konst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0