The Beef Is On

Önskar att jag var lika cool som Big Daddy Kane. Allting är coolt med honom:

So I took a little trip to Brooklyn
Bedstuy Do-Or-Die is where i was lookin
For my boys from Roosevelt, Albany and Marcy
Plus I got a posse over in Canarsie
I'm talkin about ill brothers that don't play
They sit around watchin 'Scarface' all day
So here we go, headed up to they scene
Twenty deep in a van like the A-Team
We rolled up to see what this joint's about
When one of my boys in the van just pointed em out
So without delay we reacted
And started shootin like it was target practice
When they saw that we wasn't messin around
One tried to run, so I had to chase him down
I caught the kid by the corner store deli
Kicked him in the belly like I was Jeff Kelley
I did his jugular vein something violent
Came back to see my crew made the rest silent
We sent fifteen bodies to Trapper John
Cos the beef was on

Några frågor uppstår ur detta.

- Varför har inte jag coola beefs som slutar med att jag får
sparka folk i magen som Jeff Kelley?

- Varför vet jag inte vem Jeff Kelley är och varför han sparkar folk?

- Varför har jag inte kompisar som kollar på Scarface HELA DAGEN?

- Varför kollar inte jag på Scarface HELA DAGEN?

- Varför har jag inte en van som jag kan åka med mina hårda kompisar i?

Livets frågor är många och ibland stora, som man kan förstå.

Kommentarer
Postat av: Joel

Om det duger så har du en kompis som planerar att se på national geographic HELA DAGEN idag. Varför har inte jag en kompis som lägger ut volym 6 nu? ;)

2009-12-12 @ 13:42:20
Postat av: Joel

KÄFT JOEL! varför commentzar du inte min blogg som eriks?? :(



tycker du bättre om Erik?

2009-12-12 @ 15:10:31
Postat av: Adam

http://www.myspace.com/jeffkelley2



där är han, kicker/FOLKMUSIKER

2009-12-12 @ 15:12:38
Postat av: Joel

Jamen vafan, du har ju varit i NY i en oändlighet så jag har ju slutat läsa din blogg. Också ger Erik ut Spotify-listor, och det gör inte du. Och jag tycker om Erik.

2009-12-12 @ 16:23:14
Postat av: Adam

Jag skall fixa spotify-lista!!! Gå och kommentera mitt lesbian-inlägg nu, det är fett bra!

2009-12-12 @ 16:44:15
URL: http://newdirection.blogg.se/
Postat av: Escal

Haha... du har en kompis som sitter och tittar på Scarface hela dagen... jag sitter juh här.

2009-12-14 @ 12:12:56
URL: http://escapeisthis.com
Postat av: Kool E

Escal: Men bor du i Roosevelt, Albany, Marcy eller i Canarsie? Skulle inte tro det!

2009-12-14 @ 14:50:23
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0