Kool E vol. 15 The Foundation

Senaste tillskottet i min serie av spellistor.

Kool E vol. 15 The Foundation

1. Gang Starr - Name Tag (Premier & The Guru)
2. Guru - Respect The Architect
3. Afu-Ra - God Of Rap
4. Big Shug - My Boston
5. Gang Starr - Put Up Or Shut Up
6. Jeru The Damaja - Seinfeld
7. Group Home - Group Home Gangsta
8. Bahamadia - WordPlay
9. Gang Starr - Above The Clouds
10. NYGz - Itz On
11. Blaq Poet - Message From Poet
12. Afu-Ra - Living Like That
13. Gang Starr - Mostly Tha Voice
14. M.O.P. - Follow Instructions
15. Freddie Foxxx - Poetry
16. Deams - The Boom Bap Experience
17. Gang Starr - Check The Technique
18. Krumbsnatcha - Incredible
19. Afu-Ra - Defeat
20. Pete Rock - Mind Frame
21. Gang Starr - Stay Tuned

Kommentarer
Postat av: Erik

Det här är ju den bästa hittills! Det säger jag mig förvisso varje gång jag gör en ny, men herre jistanes alltså!

2010-06-15 @ 10:26:04
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0