Koll på läget

Jag började alltså inte alls börja i måndags, utan idag. Mycket produktivt annars, spelat mycket, mycket tevespel i helgen. Min fru har varit på språng så jag har vänsterprasslat hårt med handkontrollen, sittandes i ryggvridande ställningar flera timmar åt gången. Gissar att melonen jag åt igår luktar riktigt illa där den ligger i köket, i de högre skikten av diskberget. Gissar vidare att jag borde göra något åt det där innan frun kommer hem. Men fan, jag jobbar ju, det är hennes jobb, eller? Skitig är jag, i vilket fall.

Kan i övrigt varmt rekommendera att ladda ner de (hittills) samlade verken med Rapsody som du hittar här. Hon är en av de mer spännande rapparna som ligger och puttrar just nu. Pratade med Adam B förut om vad som är nytt på hiphopfronten. Game's nya ligger väl över en månad bort, men innan dess kommer flera släpp som jag är förväntansfull inför. Dessa är bl.a: Redman - Reggie (släpps idag, omg), Z-Ro - Heroin (15/6), Crooked I - Hood Star (15/6), Drizzy - Thank Me Later (15/6), Joell Ortiz - Free Agent (15/6), Chamillionaire - Venom (22/6), Hell Razah - Heaven Razah (29/6). Samma dag som Game släpper The R.E.D. Album (6/7) släpper Krondon (från SAS, förra videon) Let Him Live, som kan bli sjukt bra.

Nåväl, det ser ut att bli en bra musiksommar, inte minst därför att Splash-festivalen är ON! It's WU motherfucka!

Kommentarer
Postat av: Escal

Jag ledsen över att jag inte betalar skatt, i sverige, så jag stödjer dig i ditt arbete min vän. Keep blogging!

2010-06-01 @ 15:24:09
URL: http://escapeisthis.com
Postat av: Erik

Hah! Om de bara visste. Keep it on the hush, tho!

2010-06-02 @ 09:14:27
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0