Nya skivor...

Har beställt Raekwons sjukt efterlängtade Only Built for Cuban Linx Pt. II, som antagligen kommer i lådan nästa vecka. Ska spela sönder den, har redan lagt upp en video här - New Wu.

Idag kommer också Thee Tom Hardy's nya mixtape, Curse of Thee Green Faceded. Skulle kommit 090909 och förseningar brukar föregå skivsläpp, det gällde inte minst för OBfCL Pt. II. Nåväl, om den släpper så lägger jag upp en video eller nåt i anslutning. Har haft en video med Thee Tom Hardy, tillsammans med Rapsody, 9th Wonder och D-Mal the World Famous - As We Shine.

Ikväll flyttar jag temporärt in i min mors tomma lägenhet. Temporärt, as in över helgen. Kattpassning, soffsittning, sjusovning, slöpluggande, etc.

Adam har fortfarande inte fattat att han borde stanna hemma den 25 - 27e. *skakar på huvudet resignerat*


När mixtapet droppar länkar jag från bloggen. NC represent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0