Det rullar på...

Imorgon flyttar jag in i min mors lägenhet för kattpassning, samtidigt som min vän Adam kommer på besök och olika hyss ska hittas på. På onsdag ska min rapport lämnas in, och det känns i nuläget väldigt bra, vi får se vad responsen blir dock - ingen har sett vad jag har gjort den närmsta tiden, så pressen känns ganska stor just nu, men det lär lösa sig. Man är ju alltid själv sin största kritiker.

Btw. Haschförsäljning blir kanske lagligt i Köpenhamn. Nya tag mot organiserad brottslighet och ett slag för individens rätt att tänka själv! Hurra för det!

Kommentarer
Postat av: joel

Men du ska ju vara i Göteborg!

Och Adam med för den delen...

2009-09-26 @ 12:06:33
Postat av: Escal

Joel är en .....!

2009-09-29 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0