The Ballad of Gay Tony

Jag kände mig som en usel människa när jag stängde av alarmet klockan 5 - samtidigt som det var sweet att vara människa eftersom jag ju fick sova i min underbara säng. Jag vaknar klockan 9, känner att, nåja, det är nog kul ändå, och när xboxet är påslaget så finns spelet ändå inte för nedladdning! Vad i helvete! Hur länge måste jag vänta?

Nåväl, här är en artikel från NY Times om spelet. Bra artikel, gjorde mig ännu mer sugen, men hey, den som väntar på något gott?



Fan, klarar inte av att avsluta med en sådan klyscha. Jesus, vad tänkte jag på där? Grön natur kräver bönder och djur!

Kommentarer
Postat av: joel

eller bara färg? hur blir det annars gröna djur? Men jag tycker du kan vänta med att tanka hem spelet till på söndag för jag är i karlstad i helgen! kommer ikväll.

2009-10-29 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0