I used to drive a Ac...

...and keep a Mac in the engine! Eller inte? I just to drive a Ford until the Bore took my engine. För min motor klarade inte vintern. Kung Bore? HAHAHA! ASBRA!

Nu är jag helt färdig med presentationen, vilket är skönt, börjat planera en resa till Amsterdam med Claes, och en resa till Prag med Joel. Får se vad som blir vad, men the prospects are lookin good! Mobb Deep representin! Real fellas, you know what I'm sayin?

Vad jag ska göra i Amsterdam med Claes? Kolla in vyerna, såklart, what else? Det är väl inte olagligt att vilja kultivera, jag menar vilja vara kultiverad? It's like mixing vodka and milk? Fråga mig inte hur... Survival of the fit, only the strong survive.

Kommentarer
Postat av: Escal

Skall du bli bonde?



Till skillnad från dig så älskar jag dumma kommentarer om nu att älska är att vilja döda med en smutsig yxa på ett skaft av äcklig doft.



2009-10-19 @ 15:59:55
URL: http://escapeisthis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0