How I Met Your Mother

Återtog igår tittandet på How I Met Your Mother. Slutade kolla vid typ avsnitt 14 i säsong 4 i våras. Har inte riktigt saknat det, men nu kom ett infall som jag inte kunde motstå. Såg färdigt säsong 4 med Maja igår, och det var underbart. Jag är nog lite sentimental ändå, för det var så gulligt och fint att jag nästan grät. Åh!

Imorgon har jag en presentation inför en samling människor, vet ej hur många, om min ännu ofärdiga rapport om sommarens arbete. Är tokigt nervös, men har åtminstone powerpointat färdigt. Eller ja, kanske en halvtimme återstår. Ska spökpresentera för mig själv några gånger i eftermiddag, och sen hoppas på det bästa. Kusligt blir det i alla fall, hatar redovisningar inför folk. Men det är väl ett friskhetstecken?

Imorgon börjar också den internationella riskkonferens som hålls i Karlstad och som jag blivit inbjuden till. Supé på kvällen. Hur overkill är kostym? Ganska! Mustaschen är sjukt ful, men det ser inte ut som att den kommer av ännu. Do I pull it off? Självklart inte, men det gör det bara ännu roligare. Maja har tjatat på mig att ta bort den, men när jag i morse föreslog att jag skulle göra det så ville hon att jag skulle behålla den. På så vis har hon något att klaga på. Ja se kvinner. Hö hö hö. :I

Kommentarer
Postat av: Escal

Behåll den! Låten ingen taga din ansiktsbehåring!

2009-10-19 @ 15:46:21
URL: http://escapeisthis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0