W

När jag gick i gymnasiet och allting var jobbigt så förstod jag inte varför folk inte bara pratade med varandra och var ärliga. Det skulle göra att vi inte fick några problem. Jag tror inte så längre, har alltför många gånger själv stött på hur ärlighet missförstås. Om du förstod hur jag tänkte bakom varje ord jag sa, ja då kanske problemen inte skulle uppstå, men så är det naturligtvis inte. Wittgenstein hade intressanta tankar om språket för övrigt. Läs inte tractatus dock, ty då trodde han som jag i gymnasiet. Det är tyvärr inte språket det är fel på.

Såg Oliver Stones film 'W'. Gillade Josh brolin skarpt, likaså Richard Dreyfuss och Elizabeth Banks. Se den!

W

A Life Misunderestimated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0