I get tore up under city lights

Fixade spotify i helgen, har suttit ganska mycket med spellistor och förbannat all musik som inte finns i databasen. Blackout! 2 fanns dock, och då Blackout! är en av mina favoritskivor vågade jag inte lyssna först, eftersom jag var säker på att bli besviken. Ack så jag bedrog mig, skivan är hur nu det är möjligt lika bra som den första. Många jävligt tunga låtar, en hel del tributes till weed, vilket de förstår gör bättre än någon annan. Till saken hör nu att jag har en tur- och returbiljett till Berlin den 8e juli - splashfestival, mos def, immortal technique, jedi mind tricks, METH & RED!

oh my god. får rysningar längs med ryggraden.

Här är en jävligt het collabo från skivan med Bun B från UGK. Keepin' it trill!

Method Man & Redman - City Lights

Något extra 4 all my smokers:

Method Man & Redman - Dis Iz 4 All My Smokers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0