G-G-G-Glider omkring i sneakers, slitna jeans och en...

First day on the job, tog cykeln och solen sken. Tror jag kommer att trivas med jobbet, men kommer att dö om jag inte flyttar härifrån snart. Man kan alltid pendla, tänker jag, men samtidigt känns det lite förmätet att tro att jag är garanterad jobb i fortsättningen, bara för att jag fått ett sommarjobb där jag ska utreda sånt vars grad av banalitet andra verkar skratta åt. Tack ###, ditt jävla pulver!

Vissa sitter som dom satt sig i en tub med klister
Som dom tänker: "Denna platsen livet ut vad kul det blir"
Men andra känner det så "Kan jag denna stället utantill,
så kanske det är dags för mig att glida som en tub med Klick?"

Afasi & Filthy - Glider

Tack Adam, my main man.

Kommentarer
Postat av: Adam

glid till göteborg vettja! Du är väntad.

2009-06-08 @ 20:50:01
Postat av: Kool E

Det händer mannen!

2009-06-09 @ 11:00:00
URL: http://stressmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0