Way Out West

Åker till way out west på torsdag eftermiddag. Kommer antagligen bli det roligaste på hela sommaren, men vi får se. Om jag måste hänga med Bajtar-Adam Bajtaren McGrisanus kanske det blir tråkigt ändå, alla coola akter till trots. Enda sättet det kan bli värre på är om jag måste umgås med Svinige Anders Svikarsson. Men fan, det lär ju inte hända, då fejkar jag fan svininfluensa eller nåt. Fast det är klart, Anders är ju ett svin, så han är säkert immun mot den. Oh well.



A: Vafan Erik, du svek ju så att seglingen blev inställd, du är ju inte så mycket bättre själv!?

E: MEN DET VAR JU BAJSDÅLIGT VÄDER, DET GICK INTE ATT SEGLA ÄNDÅ, SUG RÖV!

A: Jaja, men glöm inte att du är sämst och luktar illa!

E: Touché!

Obs! Denna konversation var helt fiktiv och alla eventuella likheter med actual events och real persons är purely coincidental. Kukansikte!

Kommentarer
Postat av: Adam

hahahahah ägd!

2009-08-11 @ 16:05:01
Postat av: slickard rickard

Hej erik!



jag och marit åker bil karlstad-göteborg på torsdag, du kan ju åka med oss om du vill!

2009-08-12 @ 09:03:17
Postat av: Erik

:(

Jag har redan bokat bussbiljett.

2009-08-12 @ 09:16:27
URL: http://stressmarks.blogg.se/
Postat av: Adam

Hörde jag ÄGD!

2009-08-12 @ 10:24:43
Postat av: Joel

Haha, vackert.

Du är ett sånt svin Adam...



Man ser fan knorren ända härifrån Oslo.

2009-08-15 @ 03:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0